Ο Fabio Quartararo ήταν και τη 2η μέρα των δοκιμών στη Sepang ο ταχύτερος αναβάτης. Βελτίωσε το χρόνο της 1ης μέρας κατά 4 περίπου δέκατα αλλά το πιο εντυπωσιακό ήταν το πέτυχε αυτό οδηγώντας για πρώτη φορά τη νέα Yamaha. Την 1η μέρα των δοκιμών είχε στη διάθεση του τη μοτοσυκλέτα του 2019, ενώ τη 2η μέρα δοκίμασε αυτήν του 2020 και ήταν αμέσως πολύ γρήγορος, χωρίς μάλιστα να αντιμετωπίσει και προβλήματα. Συμπλήρωσε 72 γύρους κάνοντας τον ταχύτερο του στο 63ο. Ο Franco Morbidelli είχε και αυτός στη διάθεση του τη Yamaha του 2020 αλλά χωρίς τον νέο κινητήρα και τη νέα εισαγωγή αέρα. Συμπλήρωσε 60 γύρους και ολοκλήρωσε στην 5η θέση με διαφορά 259 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Quartararo. Ο Morbidelli είχε μία πτώση αλλά συνέχισε κανονικά.

Στη 2η θέση ολοκλήρωσε τη 2η μέρα των δοκιμών, ο αναβάτης που στη μεγαλύτερη διάρκεια της μέρας ήταν πρώτος, ο Jack Miller με τη Ducati της Pramac. Μόλις στον 15ο από τους 51 γύρους που συμπλήρωσε έκανε τον ταχύτερο του και τελικά έμεινε στη 2η θέση μόλις 69 χιλιοστά πίσω από την κορυφή. Τουλάχιστον στα χέρια του Miller η νέα Ducati δείχνει γρήγορη και αρκετά έτοιμη. Δεν ισχύει, με βάση τα αποτελέσματα και για τους υπόλοιπους αναβάτες της Ducati. Βέβαια, στις δοκιμές αυτές, οι ομάδες ψάχνουν και δοκιμάζουν χωρίς να δίνουν απαραίτητα μεγάλη σημασία στους χρόνους, αλλά και αυτοί κάτι δείχνουν.

Με τον Miller 2ο η επόμενη Ducati είναι αυτή του Petrucci στη 13η θέση με τον Bagnaia να τον ακολουθεί στη 14η και τον Andrea Dovizioso στη 15η. Η αίσθηση του Dovizioso είναι καλή πάνω στην ολοκαίνουρια Ducati όπως είπε, αλλά κατά τη γνώμη του τη διαφορά την κάνουν τα νέα λάστιχα της Michelin. Μόλις 85 χιλιοστά χωρίζουν τον Petrucci από τον Dovizioso κα ανάμεσα τους βρίσκεται ο Bagnaia. Στην άλλη ομάδα της Ducati, την Avintia, το ενδιαφέρον στρέφεται κυρίως στην απόδοση του Johann Zarco. Ο Γάλλος βελτίωσε κατά μισό δευτερόλεπτο το χρόνο που έκανε την 1η μέρα αλλά παρέμεινε στη 19η θέση κάνοντας και πάλι ελαφρά καλύτερο χρόνο από τον teammate του, Tito Rabat. Η απόδοση του Zarco μέχρι στιγμής δε δείχνει να είναι κάτι εκπληκτικό παρότι έχει πλήρη στήριξη από τη Ducati, μέχρι και ο αγωνιστικός διευθυντής της Ducati, o Paolo Ciabatti πέρασε χρόνο μαζί του στα pits.

Στην εργοστασιακή Yamaha ο Maverick Vinales ήταν 6ος, όπως και την πρώτη μέρα και είχε και πάλι πτώση, όπως και την πρώτη μέρα των δοκιμών. Είχε και πάλι στη διάθεση του 3 μοτοσυκλέτες, όπως και ο Valentino Rossi που έκανε τον 10ο χρόνο, όπως και την πρώτη μέρα ενώ ήταν ικανοποιημένος αφού βελτίωσε την αίσθηση και τους χρόνους με φθαρμένα ελαστικά. Ο δοκιμαστής της Yamaha Katsuyuki Nakasuga είχε πτώση χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Ο Jorge Lorenzo ήταν στα pits συνομιλώντας με τους αναβάτες της ομάδας.

Η έκπληξη της μέρας ήρθε από την ΚΤΜ και τον Dani Pedrosa. Ο δοκιμαστής της ομάδας έκανε τον 3ο ταχύτερο χρόνο, μόλις 90 χιλιοστά του δευτερολέπτου μακριά από τον Quartararo. Η απόδοση του και η συμμετοχή του στη βελτίωση της KTM σχολιάστηκε θετικά από τον Pol Espargaro. Ο Espargaro έκανε τον 8ο ταχύτερο χρόνο, σχεδόν 3,5 δέκατα πίσω από τον Pedrosa και δούλεψε πάνω στο νέο πλαίσιο αλλά σε διαφορετικά στησίματα. Ο Brad Binder βελτίωσε κατά 8 δέκατα το χρόνο της πρώτη μέρας δείχνοντας σημάδια προσαρμογής και βελτίωσης. Ο Miguel Oliveira, της KTM Tech3 ήταν 16ος και ο rookie της Tech3, Iker Lecuona ήταν 23ος.

Έκπληξη και στη Suzuki αφού τη 2η μέρα ταχύτερος αναβάτης της ομάδας ήταν ο Joan Mir που έκανε τον 4ο χρόνο. Ο Alex Rins που δοκίμασε νέο πλαίσιο και το βρήκε βελτιωμένο, έμεινε στην 7η θέση σχεδόν 2,5 δέκατα πίσω από τον Mir και ο δοκιμαστής της ομάδας, Sylvain Guintoli ήταν 21ος.

Στη Honda δεν ήταν μια εντυπωσιακή μέρα, απλό πλευράς χρόνων. Ο Marc Marquez επανήλθε ως ο ταχύτερος αναβάτης της Honda αλλά μόλις στην 9η θέση πάνω από μισό δευτερόλεπτο αργότερος του Quartararo. Είχε και μια πτώση η οποία δεν έδειξε να είναι τελείως ανώδυνη. Ο Cal Crutchlow που σηκώνει το μεγαλύτερο φορτίο της εξέλιξης της Honda ήταν 12ος κάνοντας 64 γύρους ενώ έκανε την εμφάνιση του και με ένα παράξενο, τετραγωνισμένο fairing στη Honda. Ο Alex Marquez ήταν ο ταχύτερος rookie, στη 17η θέση βελτιώνοντας κατά 3 δέκατα το χρόνο της πρώτης μέρας.

Στην Aprilia ο Aleix Espargaro δήλωσε πως η νέα μοτοσυκλέτα είναι πολύ πιο βελτιωμένη απότι ο ίδιος περίμενε. Ένα σημείο στο οποίο η βελτίωση είναι εμφανής, είναι η τελική ταχύτητα. Ο Espargaro ολοκλήρωσε στην 11η θέση και ο δοκιμαστής της ομάδας, Bradley Smith μπήκε για πρώτη μέρα στην πίστα και ήταν 26ος.

Η δεύτερη μέρα ήταν ηλιόλουστη, χωρίς διακοπές για βροχή και μακάρι να κυλήσει έτσι και η Κυριακή, τρίτη και τελευταία μέρα των δοκιμών

Οι χρόνοι της δεύτερης μέρας.

Περισσότερα Εδω